Walk On Days/定例会議日
Regular Meeting Days:
While the names may be different, the spirit of regular meetings or "walk on" days of survival games are the same in both America and Japan. The safety rules are almost identical in both countries, so it seems pointless to talk about them. The general pace of the day is the same.
Field/Gate Open: People enter and pay for admission.
Meeting: Rules are explained and questions can be asked.
Chronograph: Replicas are checked and marked.
Game Meeting: Game scenario is explained. (Flag Battle, Annihilation Battle, etc.)
Game Starts: Game ends when the time is finished or the goal is achieved.
Return to Staging Area: Refill magazine replica, relax, drink water.
There are some strong differences between America and Japan in the gameplay. Most Japanese games run with a single life and no returns, so the game ends as soon as you are hit. The games are shorter in length, but usually there are several consecutive games where the starting area is changed. In America, you can return as much as you want to, but the games are much longer, from 20 minutes to one hour.
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| American Regular Meeting Game |
There are some differences in management of the games as well. Most fields in Japan use red and yellow for their team colors, so many people buy their own armbands to use. American fields prefer to use tape, but some have their own arm bands they provide to the players, or can be purchased. Japan has a national limit on all replicas of 0.98J of energy, but American fields can vary. Indoor fields generally have a limit of 1.5J, and outdoor fields can go up to 1.7J. Many fields have higher limits for marksman rifle and bolt action rifles, closer to 2.1 or 2.5J, but they have a minimum engagement distance so they don't injure anyone. Because of this, many people with bolt action rifles carry a replica sidearm with them that can shoot safely at a close range. Heavier weight bullets are also popular in America, as 0.2g and even 0.25g is considered too light for use by experienced people. Many of my friends in America prefer 0.32g and the bolt action replicas can use up to 0.48g bullets. The heavier weight helps with having a stable flight, and can help move through bushes easier. In Japan, most fields have a designated break for lunch around noon. Some fields have restaurants nearby, and some in more remote areas have a kitchen car or bento (prepared lunch box) available to order from.
Japanese Regular Meeting Game
Next blog entry I can talk more about Milsim West, which is the event I have the most experience with. I also can answer any questions about both American and Japanese survival games to the best of my ability, so please leave a comment if you are curious.
定例会議日:
名前は異なるかもしれませんが、定例会議やサバイバル ゲームの日の「散歩」の精神はアメリカでも日本でも同じです。安全規則は両国でほぼ同じなので、それについて話すのは無意味に思えます。一日の大体のペースは同じです。
フィールド/ゲートオープン: 人々が入場し、入場料を支払います。
ミーティング:ルールの説明と質問が可能です。
クロノグラフ: レプリカはチェックされ、マークが付いています。
ゲームミーティング:ゲームのシナリオを説明します。 (フラッグ戦、殲滅戦など)
ゲーム開始: 時間が終了するか、目標が達成されるとゲームは終了します。
ステージングエリアに戻る: マガジンのレプリカを補充し、リラックスして水を飲みます。
アメリカと日本ではゲームプレイに大きな違いがいくつかあります。日本のゲームのほとんどはライフが 1 つでノーリターンで実行されるため、攻撃を受けるとすぐにゲームが終了します。試合の長さは短くなりますが、通常は開始エリアが変更される数試合が連続して行われます。アメリカでは好きなだけ復帰できますが、試合時間は20分から1時間とかなり長いです。
ゲームの管理にもいくつかの違いがあります。日本のほとんどのフィールドではチームカラーが赤と黄色なので、自分で腕章を購入して使用する人も多いです。アメリカのフィールドではテープを使用することを好みますが、一部のフィールドではプレーヤーに提供されるか、購入できる独自のアームバンドを持っています。日本では、すべてのレプリカに対してエネルギーの 0.98J という国家制限がありますが、アメリカの分野では異なる場合があります。一般的にインドアフィールドでは1.5Jまで、屋外フィールドでは1.7Jまでの制限があります。多くの現場では、マークスマン ライフルとボルト アクション ライフルの制限が高く、2.1 または 2.5J に近づいていますが、人を傷つけないように最小交戦距離が定められています。このため、ボルトアクションライフルを持つ多くの人は、近距離で安全に射撃できるレプリカのサイドアームを持ち歩いています。アメリカではより重い弾丸も人気があり、0.2gや0.25gでさえ経験豊富な人が使用するには軽すぎると考えられています。アメリカの私の友人の多くは0.32gを好み、ボルトアクションレプリカは最大0.48gの弾丸を使用できます。重量が重いと安定した飛行が可能になり、藪の中を移動しやすくなります。日本のほとんどの畑では、正午頃に昼食休憩が定められています。近くにレストランがある畑もあれば、離れた場所ではキッチンカーや弁当を注文できる場所もあります。
次のブログエントリーでは、私が最も経験を積んだイベントであるミルシム ウェストについて詳しくお話したいと思います。アメリカと日本の両方のサバイバルゲームに関する質問にも可能な限りお答えしますので、興味のある方はコメントを残してください。

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